21 o C Kdz. Ereğli

BAĞLIK MAHALLESİNDE YAŞANDI; 1 ÖLÜ !

Kesici aletle kendine zarar veren kişi kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti.

Gündem 3 yıl 12 gün 11 saat 41 dakika önce 621

Haberi Paylaşın

Ereğli 'de kesici alet ile kendine zarar veren Murat Ş. kaldırıldığı hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.
Olay ilçeye bağlı Bağlık Mahallesi Hatip Caddesi üzerinde meydana geldi.

İddiaya göre psikolojik sorunları olan ve evde tek başına yaşayan 40 yaşındaki Murat Ş. kesici alet ile boynunu ve kollarını kesti. Oğluna yemek getiren annesi, oğlunu kanlar içinde görünce sağlık ekiplerine haber verdi. Kısa sürede olay yerine gelen 112 ve polis ekipleri, Murat Ş. yi ambulansa aldı.

Yürüyerek bindiği ambulansla devlet hastanesine kaldırılan Murat Ş. vücudundaki kesikler nedeni ile ameliyat alındı. Ameliyat esnasında damarın pıhtı atması sonucu kalbi duran Murat Ş. nin yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadığı öğrenildi.

Murat Ş. nin cansız bedeninin, yapılacak otopsinin ardından ailesine teslim edileceği öğrenildi.

EN ÇOK OKUNAN

4 gün 10 saat 18 dakika önce HASTANE YOLUNA ASFALT DÖKÜLDÜ !
2 gün 15 saat 25 dakika önce ÇALIŞTIĞI İŞ YERİNDE ÖLÜ BULUNDU
3 gün 20 saat 18 dakika önce VELİLERDEN SINAV YERİ TEPKİSİ !
3 gün 8 saat 54 dakika önce OTOMOBİL AĞACA ÇARPTI !
12 saat 56 dakika önce ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI !
5 gün 21 saat 22 dakika önce BELEDİYE PLAJLARI BUGÜN AÇILDI !
5 gün 21 saat 24 dakika önce SAĞANAK YAĞIŞ UYARISI VAR !