25 o C Kdz. Ereğli

BELEDİYE MECLİSİNDE KONUŞTU

Ereğli Belediye Meclis toplantısında konuştu

Spor 3 ay 20 gün 18 saat 25 dakika önce 26

Haberi Paylaşın

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı Halil Posbıyık, Ereğli’deki yollarda ihtiyaç duyulan yerlere asfalt dökmek için belediye bütçesinden 150 milyon TL bütçe ayırdıklarını açıkladı.

Kdz. Ereğli Belediyesi Mart ayı olağan toplantısının ilk oturumu, Belediye Başkanı Halil Posbıyık başkanlığında AKM Nikah Salonu’nda yapıldı.

Belediye Başkanı Halil Posbıyık, yaptığı açıklamada asfalt çalışmaları için hazırlıklara başladıklarını belirterek 150 milyon TL bütçe ayırdıklarını söyledi. Posbıyık; “Yaklaşık 150 milyon lira para ayırdık. Arkadaşlarımız bununla ilgili çalışmalar yapıyor. Acil olan yerlerin tespitlerini yapıyorlar. İhale hazırlıkları da başladı. 50 bin tonun üzerinde sıcak asfalt 200 metrekare emisyon asfalt için hazırlıklar son aşamada. Bu yaz, ihtiyaç duyulan yerlerde asfaltlama çalışmalarını yapacağız” dedi.

EN ÇOK OKUNAN

4 gün 10 saat 38 dakika önce HASTANE YOLUNA ASFALT DÖKÜLDÜ !
2 gün 15 saat 45 dakika önce ÇALIŞTIĞI İŞ YERİNDE ÖLÜ BULUNDU
3 gün 20 saat 38 dakika önce VELİLERDEN SINAV YERİ TEPKİSİ !
3 gün 9 saat 14 dakika önce OTOMOBİL AĞACA ÇARPTI !
13 saat 16 dakika önce ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI !
5 gün 21 saat 42 dakika önce BELEDİYE PLAJLARI BUGÜN AÇILDI !
12 saat 26 dakika önce OLAY YERİNDEN İLK FOTOĞRAF GELDİ !
5 gün 21 saat 44 dakika önce SAĞANAK YAĞIŞ UYARISI VAR !