19 o C Kdz. Ereğli

EREĞLİ'DEKİ EVİNDE ÖLÜ BULUNDU !

Ereğli`ye Bandırma’dan çalışmak için gelen 35 yalındaki işçi evinde ölü bulundu.

Gündem 3 yıl 15 gün 2 saat 48 dakika önce 701

Haberi Paylaşın

Ereğli'ye Bandırma’dan çalışmak için gelen 35 yalındaki işçi evinde ölü bulundu.


Olay ilçeye bağlı Kepez Mahallesi Kayalık sokakta meydana geldi.

İddiaya göre Bandırma’dan inşaatta çalışmak için İlçeye gelen 35 yaşındaki inşaat işçisi evinde rahatsızlandı. İşçiden haber alamayan arkadaşları eve geldiklerinde, arkadaşlarının yerde hareketsiz şekilde yattığını görünce 112 acil durum merkezine haber verdi.

Olay yerine gelen 112 ekipleri, işçinin yaşamını yitirdiğini belirledi. Yapılan incelemenin ardından işçinin cansız bedeni otopsi için devlet hastanesine kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı öğrenildi.

EN ÇOK OKUNAN

3 gün 11 saat 26 dakika önce EREĞLİ\'DE SAĞLIK SKANDALI İDDİASI !
2 gün 10 saat 36 dakika önce EREĞLİN AVM\'DE ÜCRETLİ OTOPARK DÖNEMİ
3 gün 5 saat 6 dakika önce OLAY YERİNDEN İLK FOTOĞRAF GELDİ !
3 gün 11 saat 26 dakika önce YENİ DÖNEM BAŞKANI CAFER CAN YILMAZ OLDU
6 gün 1 saat 54 dakika önce OTOMOBİL AĞACA ÇARPTI !
5 gün 8 saat 25 dakika önce ÇALIŞTIĞI İŞ YERİNDE ÖLÜ BULUNDU
3 gün 5 saat 56 dakika önce ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI !
6 gün 13 saat 18 dakika önce VELİLERDEN SINAV YERİ TEPKİSİ !
2 gün 10 saat 25 dakika önce BOZHANE LİMANINDA VİNÇ SİSTEMİ DEVREDE.