28 o C Kdz. Ereğli

EREĞLİN AVM\'DE ÜCRETLİ OTOPARK DÖNEMİ

Ereylin AVM’de otopark ücretli hale getirildi.

Gündem 3 saat 47 dakika önce 45

Haberi Paylaşın

Ereylin AVM’de otopark ücretli hale getirildi.

Yeni uygulamaya göre 0-2 saatin ücretsiz olduğu otopark da, 2 saati aşan araç sürücüleri , 2-3 saat için 100 TL, mobil ödeme yapılması halinde ise 80 TL ödeyecek.

Ereylin de 3-4 saat için 150 TL, 4-6 saat için belirlenen ücret ise 200 TL oldu .

Söz konusu ödeme mobil ödeme şeklinde yapılırsa 3-4 saat 120 , 4-6 saat ücreti 150 TL olacak.

Ereylin ‘de 24 saat ve üzeri otopark ücreti ise 600 TL olarak belirlendi..

İlçedeki diğer AVM ‘de otopark açılışından bu yana ücretliydi.

Söz konusu AVM ‘de 3 saat otopark kullanımı için AVM’den en az 500 TL harcama yapılması isteniyor, aksi halde otopark ücreti tahsil ediliyor.

EN ÇOK OKUNAN

1 gün 4 saat 37 dakika önce EREĞLİ\'DE SAĞLIK SKANDALI İDDİASI !
22 saat 17 dakika önce OLAY YERİNDEN İLK FOTOĞRAF GELDİ !
1 gün 4 saat 37 dakika önce YENİ DÖNEM BAŞKANI CAFER CAN YILMAZ OLDU
4 gün 20 saat 29 dakika önce HASTANE YOLUNA ASFALT DÖKÜLDÜ !
3 gün 19 saat 5 dakika önce OTOMOBİL AĞACA ÇARPTI !
3 gün 1 saat 36 dakika önce ÇALIŞTIĞI İŞ YERİNDE ÖLÜ BULUNDU
23 saat 7 dakika önce ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI !
4 gün 6 saat 29 dakika önce VELİLERDEN SINAV YERİ TEPKİSİ !
6 gün 7 saat 33 dakika önce BELEDİYE PLAJLARI BUGÜN AÇILDI !