19 o C Kdz. Ereğli

İÇ TRANSFERDE 4 İMZA !

Turkcell Kadın Futbol Liginde mücadele eden Ereğli Belediyespor`da 4 imza.

Gündem 3 yıl 12 gün 10 saat 13 dakika önce 57

Haberi Paylaşın

Turkcell Kadın Futbol Ligi 2023-2024 sezonu öncesi Süper Ligde mücadele eden takımımızın iç transferde çalışmaları sürerken dış transferler için çalışmalar hızlandı.

Kdz. Ereğli Belediye Başkanı, Kdz. Ereğli Belediyespor Kulüp Başkanı Halil Posbıyık ve 2. Başkan Halil Bozkuş’un bilgileri dahilinde; As Başkan Muhammet Ali Ateş, As Başkan Turan Özdemir, Kadın Futbol Sorumlusu Cansu Yılmaz, Kulüp Mali İşler Sorumlusu Recep Köksal ile Teknik Direktörler Ercan Yaman ve Yıldıray Ağar’ın iç transferde görüşmeleri devam ediyor.

İÇ TRANSFERDE İMZALAR ATILDI

İç transferde yeni sezon öncesinde anlaşma sağlanan oyuncular şunlar:

Rabia Civan, Elanur Düz, Yasemin Başol, ve Azerbaycan Milli Kadın Futbol Takımı Kalecisi Nargız Aliyeva anlaşma sağlandı.

DIŞ TRANSFERDE ÇALIŞMALAR TÜM HIZIYLA SÜRÜYOR

Kulüpten yapılan açıklamada dış transfer için çalışmaların tüm hızıyla devam ettiği bildirildi.

EN ÇOK OKUNAN

4 gün 5 saat 30 dakika önce HASTANE YOLUNA ASFALT DÖKÜLDÜ !
2 gün 10 saat 37 dakika önce ÇALIŞTIĞI İŞ YERİNDE ÖLÜ BULUNDU
3 gün 15 saat 30 dakika önce VELİLERDEN SINAV YERİ TEPKİSİ !
3 gün 4 saat 6 dakika önce OTOMOBİL AĞACA ÇARPTI !
8 saat 8 dakika önce ORMANLARA GİRİŞLER YASAKLANDI !
5 gün 16 saat 34 dakika önce BELEDİYE PLAJLARI BUGÜN AÇILDI !
5 gün 16 saat 36 dakika önce SAĞANAK YAĞIŞ UYARISI VAR !