26 o C Kdz. Ereğli

SAHA KAPANDI, CEZA YAĞDI !

Ereğli gelecek sezon ilk saha maçını tarafsız sahada oynanacak

Gündem 1 ay 18 gün 4 saat 41 dakika önce 34

Haberi Paylaşın

Ereğli Belediyespor'un Play - Off ilk tur ikinci maçı olan Yozgat Belediyesi Bozokspor maçında yaşanan saha olayları kulübe pahalıya patladı.

PFDK saha olayları nedeniyle kulübe saha kapatma cezası verdi.

Bu karara göre Ereğli Belediyespor gelecek sezon ilk iç saha maçını tarafsız sahada oynayacak .

PFDK ayrıca çirkin ve kötü tezahürat nedeniyle kulübe 32 bin TL para cezası verdi.

EN ÇOK OKUNAN

3 gün 21 saat 26 dakika önce HASTANE YOLUNA ASFALT DÖKÜLDÜ !
6 gün 23 saat 52 dakika önce ERDEMİR 500 BÜYÜK İÇİNDE 16\'INCI SIRADA !
2 gün 2 saat 33 dakika önce ÇALIŞTIĞI İŞ YERİNDE ÖLÜ BULUNDU
6 gün 23 saat 26 dakika önce POSBIYIK 106.YIL MESAJI YAYIMLADI !
3 gün 7 saat 26 dakika önce VELİLERDEN SINAV YERİ TEPKİSİ !
2 gün 20 saat 2 dakika önce OTOMOBİL AĞACA ÇARPTI !
5 gün 8 saat 30 dakika önce BELEDİYE PLAJLARI BUGÜN AÇILDI !
5 gün 8 saat 32 dakika önce SAĞANAK YAĞIŞ UYARISI VAR !