EREĞLİ\'DE DENİZE GİRMEK YASAKLANDI !
Ereğli`de denize girmek kaymakamlık tarafından yasaklandı.
Ereğli ve Kozlu’da denize girmek kaymakamlık tarafından yasaklandı.
Ereğli Kaymakamlığı tarafından kamuoyuna duyurulan kararda denize girmek yasaklanmıştı. Vatandaşların can ve mal güvenliğinin öncelikli olduğu konusunda uyarı yapılmıştı.
Ereğli'de sert hava şartlarının oluşturabileceği riskleri bertaraf etmek amacıyla, bugün itibarıyla ilçe genelinde plajlar ve kıyı şeridinde denize girilmesinin sorun yaratacağı konusunda uyarı yapıldı.
0
0
0
0
0





İlk Yorumu Siz Yazın!